perjantai 20. huhtikuuta 2012

Sukkasillaan

Mun ystävä varmasti nauraa, jos se tietäis tästä postauksesta :)
Se pitää mua ihan höyrähtäneenä näihin villasukkiin.
Kerran saatiin huutonaurut aikaan, kun kerroin, että multa löytyy villasukat käsilaukustakin :D
Silloin penskana ei oikein osannut jouluna arvostaa näitä pehmosii paketteja mistä villasukat mummin kutomana tuli. Nyt ne on ihan ykkösjuttu.

Mä käytän villasukkia kesät..talvet. Koska olen helposti viluinen. Jos vierailen tutun luona jossa tiedän olevan "kylmä", niin sukat lähtee aina mukaan :D

Taitoa ei ole itse näitä tehdä. Mutta onneksi mua lahjotaan sukilla..
Nämä sukat rakas ystäväni lähetti mulle yllärinä muutama vuosi sitten. ONNEKSI ne ovat vielä ehjät, koska kuuluvat "suosikkeihin" :)


Eilisellä shoppailureissulla tein taas pienen löydön. Karisman Seppälästä löysin nimittäin tämmöiset ihanat harmaat sukat.. vain 5€ (norm. 14,95€)

 Olen "koukuttanut" myös tyttären pitämään villasukista.
Ja hei.. tässähän me ollaan melkein "samiksii" :D
<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei <3
Kiva, että piipahdit blogissani.
Ilahduta minua ja jätä käynnistäsi kommentti.
:)