lauantai 26. heinäkuuta 2014

Ekaa kertaa

Mun äiti tekee ihan ylihyviä ruoka. Toisaalta.. kenenkäs äiti ei tekis ;)
Olen kateellisena aina maistellut kaalilaatikkoa ja todennut, että osaispa itsekin tehdä.
Lomalla...monen vuoden jahkailun jälkeen sain viimeinkin uskallusta ostaa kaupasta kaalia juurikin tähän tarkoitukseen.
Toki sieltä lähti mukaan myös jauhelihaa, sipulia ja siirappia.
Muut tarvikkeet löytyi kotoa.

Jännittyneenä meni se pari tuntia, mutta kun annoksen sai lautaselle ja sen ensimmäisen lusikallisen suuhun, niin voi pojat.. sehän oli todella hyvää.
MÄ OSASIN!
Puolukat oli ehkä vähän liioittelua, mutta sain mä ne silti syötyä. Ne sopii paremmin sittenkin maksalaatikon kanssa.


 *
Tästä on tulossa huippulauantai. Parasta seuraa, saunaa ja karaokea.

Leppoista lauantaita teillekin :)

2 kommenttia:

Hei <3
Kiva, että piipahdit blogissani.
Ilahduta minua ja jätä käynnistäsi kommentti.
:)