lauantai 29. marraskuuta 2014

Valitsin kuitenkin punaisen

Valkoinen kuusi ja hopeiset koristeet olin jo mielessäni päättänyt ennen kuin koko kuusi ehti edes kotiutua.
Mutta mitä kaveriksi. Mennäkö taas mustalla aivan kuten viimekin vuonna.
Mutta jotenkin se ajatus tökki. Joulun väri on punainen ja mä ajattelin sitä nyt kokeilla.
Ja kun kuusi oli valmis olin erittäin tyytyväinen valintaan. Punaista on tällä hetkellä laitettu inhimillisesti esille. Esim punaisia tyynyjä tai torkkupeittoa en kuitenkaan halua. Ihan niin kovasti en siitä väristä kuitenkaan tykkää.

Vaikka kotona jo kovin jouluiselta näyttää en kuitenkaan ole saanut sitä joulufiilistä päälle. Suurin syy on tuo lumettomuus. Tulis edes sen verran, että maa peittyis. Pakkasen kanssa tietysti.





Pallovalot taidan siirtää tuolta takaa roikkumasta jonnekin muualle..
*
Leppoista lauantaita sulle!

2 kommenttia:

  1. No sä olet aikaisessa :) Punainen näyttää tosi hyvältä valkoisessa kuusessa, harmi kun vihreässä/mustassa ei toimi yhtä hyvin :( Meille on punaista tullut kahtena joulutähtenä, nyt täytyy reilumminkin makustella ennen kuin tulee yhtään lisää :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No joo.. oon. Ihan ehkä vähäsen, mutta minkäs sille voi, että tykkää :D
      Punaiset joulutähdet.. varmasti upeat. Ja sittenkun sitä tuo kotiin silleen ihmillisesti niin sopii, mutta jos on ihan punaista ulko-ovelta makkariin niin Y Ö K !! en tykkää :D

      Poista

Hei <3
Kiva, että piipahdit blogissani.
Ilahduta minua ja jätä käynnistäsi kommentti.
:)