lauantai 19. elokuuta 2017

Uusi kukkataso

Kirppareiden sijaan kävin tällä viikolla pitkästä aikaa Finnmarin tehtaanmyymälässä. Eikä sieltä tälläkään kertaa tyhjin käsin kotiuduttu. Paljon olisi vielä kiinnostanut ottaa mukaan, mutta muutamalla kynttilällä, lastalla, yhdellä kellolla jne pärjäsin. Yksi ostos oli tämä lauta naruineen.
Jo kaupassa fiilistelin sen omalle paikalleen ja kotiin päästyäni aloinkin heti töihin.
Pari ruuvikoukkua tarvittiin tämän kiinnittämiseen ja ne onneksi löytyi omasta varastosta.
Nyt vaan silmän pitää saada tottua tuohon. Ja eihän sitä tiiä.. jos sille vaikka keksitäänkin myöhemmin joku toinen paikka. Nyt se olkoon tuossa. Noilla kasveilla ja koristeilla.




Kuitenkin se on jossain vaiheessa pystytettävä aivoriihi ja keksittävä mitä kivaa sitä sitten, kun tämä asetelma alkaa tökkimään ;) .. nää pyörittelyt on niin mun juttuni :D
Ja jos ei tasona enää halua pitää niin jatkokäytän tuon lankun. Sille olen keksinyt jo muutamankin tarkoituksen. Outo kun olen :D
*
Mun päiväni menee ensin töissätöissä ja sitten niissä kivemmissa töissä.. eli kuvaamisen parissa. Menen kuvaamaan yksiin häihin. Nämä ikävä kyllä tuli niin lyhyellä varoitusajalla, etten ihan koko päivää ja iltaa pysty olemaan, mutta potretit nyt ainakin ehditään ottamaan. Sekin on jo jotain. Hitusen jännittää, mutta hoen itselleni mantraa: Sä pystyt siihen
Näillä eväillä lauantaihin. Hei ny!

4 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Tän joku näppärä osaisi itsekin valmistaa.. mä kuitenkin menin ja ostin. Jos sieltä löytyy Finnmari niin suosittelen käymään. Tää nyt ei kuitenkaan ollut onneksi hinnalla pilattu

      Poista
  2. Jessus miten onnistunut riippuva kukkalauta ! Yritin joskus kehitellä jotain tuontapaista meille ulos koivunoksaan, mutta en osannut kuitenkaan... tai siitä piti oikeastaan tulla narutikkaat.

    Tuohon voi jouluna pistää vaikka tontun istumaan, jalat reunalta riippuen 🎄

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nappasin kyllä välittömästi mukaani, kun näin tän. Onneksi otin. Joulua oottelen.. mä oon vähän jo suunnitellut mitä kivaa sitten laittais. Tuo tonttu -idea on aikas oivallinen, kiitti :)

      Poista

Hei <3
Kiva, että piipahdit blogissani.
Ilahduta minua ja jätä käynnistäsi kommentti.
:)