tiistai 10. syyskuuta 2019

Kaunis ja keltainen

Vuodenajoista parhaimmat värit tarjoaa 
s y k s y 

Instagramista inspiroiduin, kun huomasin erään mukavan seurattavan tililtä, että hän oli bongannut auringonkukkia Orimattilan suunnalla. Sinne siis.

En tiedä minne kaikkialle oon sanonut, mutta sanonpahan vielä, että 
keltainen on ehdottomasti mun  v o i m a v ä r i .

Vähän piristystä ja energiaa sullekin
💛






Mulla onkin kiva päivä tänään, kun pääsen harrastustöihin. Menen kuvaamaan n. 2viikon ikäistä pientä neitiä.
Ehkä niitäkin kuvia on tulossa tänne.
Edes *SneakPeak:n* verran

2 kommenttia:

  1. Täällä on myöskin nautittu auringonkukista lähipellollamme. Niin ihanan voimaannuttavia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä niin odotan näitä joka vuosi kukkivaksi. Tänä vuonna en raaskinut käydä hakemassa/ostamassa maljakkoon. Ainoastaan kuvauksen verran ihailin livenä ja loput sitten kotona kuvien muodossa :)

      Poista

Hei <3
Kiva, että piipahdit blogissani.
Ilahduta minua ja jätä käynnistäsi kommentti.
:)