keskiviikko 5. syyskuuta 2012

HappyHappy..

Lamppuja nimittäin.
*
"eksyin" eilen ;) asioilla käyntien ohessa Millan putiikissa.
ja tulipahan taas tehtyä löytöjä.
*
Mutta ostokset ensin nyt tähän otsikkoon viitaten, eli Happy Lightseihin.
Mukaan tarttui valkoinen (Snowball) 35 pallon valosarja.
 
Tovin pähkäiltyäni keksin mihin laitan tämän.
Iso ruskea lyhty pääsi toimittamaan edes jotain virkaa, kun aiemmin se on ollut tuossa olohuoneen lattialla ihan tyhjillään.
Nyt siis valosarja roikkuu lyhdyn sisällä ja koko komeus on sohvan vieressä pienen pöydän päällä.
Kiva lisä illan hämyssä.. kynttilöiden lisäksi :)
 



 
 kuva vielä illalta :)
 
 



3 kommenttia:

  1. Mä olen myös nämä ostamassa ja pähkäilen otanko kokonaan valkoiset vai beige-valkoiset...ei ole helppoja päätöksiä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Älä pähkäile kauaa.. noita ei ole enää montaa pakettia jäljellä. Lisääkin on kuulemma tulossa, mutta ei tässä kuussa.

      Noi on tuolla nurkassa kyllä yllättävän suloiset. Kannatti ostaa.

      Poista
  2. Mä olen etsinyt juuri tuollaisia! Tosi tosi kauniit!
    Ehkä ensi kerralla, kun olen siellä suunnalla, poikkean putiikkiin :D

    VastaaPoista

Hei <3
Kiva, että piipahdit blogissani.
Ilahduta minua ja jätä käynnistäsi kommentti.
:)