tiistai 3. kesäkuuta 2014

Uusi, makoisa välipala

Tai laittaisiko tähän kohtaan heittomerkit sanan uuden reunoille.
Ainahan mä olen tykännyt mansikoista, mustikoista ja jugurteista.. yhdessä ja erikseen, mutta nyt valmistin tämän herkun niin, että pohjalle MAUSTAMATONTA jugurttia ja päälle marjat..
koko komeuden makeutti juokseva hunaja.
En ole kovin tuommoisen happaman ystävä... ja aina tykkään sokerista noissa, mutta tällä kertaa uskaltauduin tekemään poikkeuksen. Pari kertaa "puistatti".. ihan rehellisesti, mutta kyllä se kuppi niin vaan tyhjeni ja lopuksi tuumasin, että tämähän olikin ihan hyvää ;)

Nyt on tuoreet mansikat loppu, joten seuraavan kerran kun pyyhällän torikojun ohi täytyy ostaa niitä lisää.



.. onhan tämä kyseinen herkku ollu olemassa jo vuosia, mutta mun "kriittiseen suun" se tavoitti vasta nyt :D
*

Herkullista tiistaita!


ps. 40 000 + mittarissa. KIITOS <3
Haen tällä viikolla arvontapalkinnon niin saadaan arvonta käyntiin.

3 kommenttia:

  1. Nam!!! Mä rakastan bulgarianjugurttia kiivin ja banaanin kans ♡ =p

    VastaaPoista
  2. Tuo on minunkin herkkuni - kesäisin ja talvisin - talvella marjat vain ei ole tuoreita. Itse lisään tuohon vielä usein siemeniä tai pähkinöitä;)

    VastaaPoista

Hei <3
Kiva, että piipahdit blogissani.
Ilahduta minua ja jätä käynnistäsi kommentti.
:)