perjantai 27. kesäkuuta 2014

Uusi pinna

Palkkapäivä (sis.lomarahat) niin tämä monen kuukauden shoppailemattomuus kostautui, kun astelin Jyskiin.
Ihan oli vain pienet jutut mielessä, mutta kun silmäni löysi tämän ihanuuden ja koeistuin tuolin.. olin myyty.
ja alennusta tuli vielä melkein 50%
Tämä oli pakko saada. 

Jännityksen ostotilanteeseen toi se, että kassoilla oli häikkää maksukorteissa ja käteistä, kun en harrasta.
Onneksi yhteys kuitenkin toimi ja sain vingutettua pankkikorttia, että sain kotiutettua tämän ihanuuden.

Siinä se nyt on. Mun toinen pinnatuoli <3



Lähti shoppailukierrokselta mukaan myös jotain pienempää.. ja pehmoisempaa.. siitä sitten toisella kerralla.
*
Kivaa viikonloppua.
minäkin pääsee nauttimaan kahdesta vapaasta.. jee :)

6 kommenttia:

  1. Pinnatuolit sopivat sisustukseen kuin sisustukseen! Hyvä löytö!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olen lämmennyt näillä ihan pikkuhiljaa. Enkä suotta. Ovathan nämä nyt aikas kaunokaisia.

      Poista
  2. Tosi hieno pinnatuoli...ihan tukevan näköinenkin...varmasti hyvä istua.

    VastaaPoista

Hei <3
Kiva, että piipahdit blogissani.
Ilahduta minua ja jätä käynnistäsi kommentti.
:)