perjantai 8. joulukuuta 2017

8. joulukuuta

Pöytärakkautta ❤

Niin ihana kuin se mun edellinen olohuoneen sohvapöytä onkin niin aikansa kutakin. Olen jo aikani haaveillut uudesta ja yhdessä vaiheessa kokeilin vähän retrompaa. Se ei kuitenkaan nyt napannut, joten etsintä jatkui... ja jatkui... ja jatkui.
Kunnes koitti BlackFriday Jyskissä. Olin jo päättänyt, että en mene mitään isoa tukkua euroja sinne tuhlaamaan. Ainoastaan kaksi tyynyä olin ajatellut hankkia.
 Enkä edes ajatellut, että sieltä sillä kertaa mitään pöytää edes matkaan lähtisi.
Mutta .. when you least expect it..
se osui mun silmiin.

Aikansa mä siinä pyörin ympäri ja olin jo menossa pienten ostosten kanssa kassallekin, mutta kun se jäi kummittelemaan isosti, niin silloin se ostopäätös tapahtui.

Enkä ole katunut. Hetken kesti silmän tottua, mutta voi kyllä mä sitten tykkään.
Nyt vaan pitäisi löytää vanhalle pöydälle uusi koti.
*





Tunnelmallista viikonloppua!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei <3
Kiva, että piipahdit blogissani.
Ilahduta minua ja jätä käynnistäsi kommentti.
:)