keskiviikko 6. marraskuuta 2013

Kolmas ilme

Vaikka en niin kovin pidäkään meidän parvekkeesta (pitkä ja kapea.. eikä parvekelaseja), olen kuitenkin muuttanut ilmettä pelkästään tänä vuonna jo kolme kertaa.
OHO :)
 
Ikean raidallisen muovimaton rullasin jo sisälle.. ikkunan nostin oven taakse ja laatikot asettelin uudelleen. Iso lyhty on tuotu sisälle ja pienesti on muutenkin järjestetty.
 
Uusin juttu mikä tarttui Robbarista mukaan on tässä..
 
 
Kirpputorilta (joskus kesällä) ostettu ISO juuttisäkki pääsi pienen fiksauksen jälkeen ruukunsuojan ruukunsuojaksi :D
 
Niputin sen kasaan juuttinarulla. Tallilyhtykin pääsi viereen.

 
Jep.. nyt on vähän talvisempi ilme parvekkeella.
Ja jos siellä viettäisin aikaa niin varmasti viihtyisin... nyt kuitenkin käyn vain pyörähtämässä siellä. Tupakointi, kun ei kuulu elämään.

*Mukavaa loppuviikkoa* :)


4 kommenttia:

  1. Kyllä minäkin viihtyisin tuolla parvekkeella :) On se ihana.
    Eipä muuten meilläkään ole lasitusta ... ja löydän siitä jopa hyviä puolia (meiltä jää ylimääräiset ikkunanpesut).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kappas.. aivan totta. Mä olen ihan yli surkea pesemään mitään ikkunoita niin hyvähän se on, että on näistäkin pakollisista vielä vähemmän.

      Poista
  2. Voih,tuolla mä viihtyisin paljon paljon paremmin kuin mun parvekkeella :) t.äiti

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voin laittaa sun parvekkeen ens vuonna kesäkuntoon <3 :)

      Poista

Hei <3
Kiva, että piipahdit blogissani.
Ilahduta minua ja jätä käynnistäsi kommentti.
:)