keskiviikko 17. joulukuuta 2014

Joulukalenteri*17

Kepeä keskiviikkoilme luukussa 17.
Hyasintin laitoin GG:n lattekippoon ja TineK:n tuikkukupit otin myös taas käyttöön. Alusta on aleostos viime vuonna Plantagenilta. Tähänkään muutokseen ei mennyt rahaa kuin tuon kukan verran. Ja niitäkin, kun sai 3 vitosella niin ei maksanut juuri mitään ;)

*
Viikko jouluun. Äkkiä tää aika on mennyt. Ja kohta se on jo ohikin. Tänä vuonna meidän perhe viettääkin joulua ihan vain kotona. Yleensä, kun on oltu menossa aatonaattona ja vielä joulupäivänä.
Tapanina kutsuukin jo sitten työt.

2 kommenttia:

  1. Nuo hajusintit on kyllä ilahduttavan edullisia. Mä en tiedä mitä mä olen tehnyt, mutta hortonomintaidoillani olen saanut kaikki venähtämään julmetusti pituutta ja kaikki on pitänyt napsia leikoiksi maljakkoon. Kastellutkin olen erittäin maltillisesti. No, onneksi on tosiaan halpoja niin raaskii ostaa usein uusia tilalle ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha.. sun hajusinteille on käynyt samoin kuin mun amaryllikselle.. ei grillitikussa riitä enää pituutta tukemaan :D

      Poista

Hei <3
Kiva, että piipahdit blogissani.
Ilahduta minua ja jätä käynnistäsi kommentti.
:)