tiistai 27. tammikuuta 2015

Huumaava tuoksu

Mä olen ehkä vähän rajoittunut. Rajoittunut tuoksuihin. Aina kun tarvitsee uuden pullon niin sorrun jompaan kumpaan niistä tuoksuista mitkä olen hyväksi todennut. Hyväksi omaan nenään. 
Kyllähän mä toisinaan nuuhkin uusia tuoksuja, mutta jos vaikka tuoksu miellyttää niin sitten hinta ei niinkään. 

Mulla oli pieni budjetti suunniteltuna, kun käytiin äidin kanssa alkukuusta Tallinnassa. Kuitenkaan en ollut suunnitellut tätä ostosta.
Toisen tax free -vierailun aikana silmiini osui hylly 
Victoria´s Secret -tuoksuja.
Hajuvesihän tämä ei ole vaan vartalotuoksu. Ja aivan taivaallisen ihana.
Onneksi sitä on vielä jäljellä. Koska päivässä suhutan käsille ja kaulalle sitä useammankin kerran.
Tämä se vasta oli löytö. Koska ihanan tuoksun lisäksi tämä oli edullinenkin.

*Pure DayDream, pearl orchid & pink currant*



2 kommenttia:

  1. minä en ole päässyt vielä tutustumaan V.S.n tuoksuihin, mutta kovasti kiinnostaa. moni kehunut blogeissakin tätä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oi tutustu ihmeessä. Mä olin taxfreessä melkoisessa aallokossa ja onneksi ensin sain tämän käteeni. Muitakin tuoksuja siellä toki oli, mutta en malttanut nuuhkia. Ehdottomasti ens kerralla sitten.

      Poista

Hei <3
Kiva, että piipahdit blogissani.
Ilahduta minua ja jätä käynnistäsi kommentti.
:)